Bejelentkezés / Regisztráció

Ügyeleti ügyfélfogadás

GYIK

Gyakran Ismételt Kérdések
 
Milyen kedvezményt nyújt a Tutijegy.hu Törzsvásárlói tagság?

Regisztrált törzsvásárlóinknak kedvezményes kezelési költséget számolunk fel 2014 január 1-től.
 
Hogy kaphatom meg a Törzsvásárlói tagságot?
  • Like-olja a www.tutijegy.hu oldalt magán a honlapon, vagy a Facebook oldaláról (http://www.facebook.com/pages/Tutijegyhu-a-jegyiroda/142680712458504 )
  • Kérje törzsvásárlói regisztrációját a Törzsvásárlói Tagság oldalon, az űrlap kitöltésével.
  • A tutijegy.hu oldalon ezután leadott rendelések után a rendszer 4 % kezelési kötlséget számol fel. 
    készpénzes fizetés esetén 0 Ft
    átutalásnál: 0 Ft
    bankkártyás fizetés esetén 2%
    utalványos (edenred, sodexho) fizetésnél 5%. 
Hogyan érvényesíthetem a kedvezményt?
  • Az oldalon található eseményekre, mint regisztrált törzsvásárló automatikusan a bruttó alapáron (kezelési költség mentesen) tudja megvásárolni a jegyeket a jegyvásárlás menete szerint.
  • Fizesse ki a kedvezményes összeget bankkártyája segítségével vagy irodánkban készpénzben.
  • A kért módon eljuttatjuk a jegyeket
  • Érezze magát jól a koncerten vagy előadáson!
Lehet-e olyan rendezvényre is törzsvásárlói kedvezményt kapni, ami nem közvetlenül rendelhető a honlapon?
  • Igen! Ha kitölti az Ajánlatkérést a felső menüsorban, munkatársaink amennyiben lehetséges, beszerzik a kért jegyet.
  • Fontos, hogy a kapott kedvezményre jogosító kódot is írja meg, hogy munkatársunk érvényesíthesse az árban.
  • Minden  további kérdést emailben tud egyeztetni az info@tutijegy.hu címen.

Hogy tudok jegyet venni és fizetni?

1. lépés: Kiválasztja a jegyet.
2. lépés: A pénztár gombra kattint.
3. lépés: Beállíthatja a szállítási címet.
4. lépés: A szállítási módok közül kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet.
5. lépés: Amennyiben egyéni kívánsága, vagy közölni valója van, feltüntetheti azt a Megjegyzések rovatban.
6. lépés: A fizetési eljárás kezdetén beállíthat különböző számlázási és szállítási címet is.
7. lépés: Igény szerint kiválaszthatja a fizetési módot is.
8. lépés: A rendelés megerősítésekor részletesen ellenőrizheti az eddig megadott összes adatot.
9. lépés: Amennyiben mindent megfelelőnek talál és elfogadja, rövid időn belül minden megadott részletet tartalmazó e-mail-t kap a megrendeléséről. Amennyiben jegyrendeléséről e-mailben nem kap visszaigazolást, úgy rendelése sikertelen volt.
10. lépés: A jegy feldolgozásának/állapotának változásáról kaphat e-mail-t, vagy rendelését módosíthatja, esetleg törölheti is.

Mi történik akkor, ha nem kapok visszaigazoló email-t a jegyrendelésemről?

A jegyrendeléséről a rendszer azonnal visszaigazoló email-t küld. Amennyiben rendelésének visszaigazolása a leadástól számított 6 órán belül nem érkezik meg, kérjük, lépjen kapcsolatba munkatársunkkal az info@tutijegy.hu címen, azért hogy a problémát mihamarabb orvosolni tudjuk.

A rendelésem lemondható?

Rendelését a Kapcsolatfelvételnél található E-mail címeken vagy telefonon tudja módosítani vagy lemondani. Amennyiben a jegy már kifizetésre került a rendelés már nem mondható le.

A megrendelt jegyek hogy jutnak el hozzám?

Igényének megfelelően több szállítási mód közül választhat.

1.) A program helyszínén személyesen átvéve (A kezdés előtt legalább fél órával)

2.) Az irodánkban személyesen átvéve (Budapesten, 2-14 nappal a program kezdete előtt)

3.) GLS csomagküldő szolgálattal (Kiszállítás az ország egész területén 2-3 nap alatt)


Hogy tudom a jegyeket kifizetni? Kártyával vagy átutalással?

Az általunk forgalmazott jegyek ellenértékét, online/telefonos/személyes megrendelés után, de a jegyátvétel előtt – tehát előre – kell kiegyenlíteni. A megrendelt jegyek kifizetése történhet:
  • Hitelkártyával (a PayPal hivatalos felületén keresztül)
  • Átutalással (a tutijegy.hu oldalt működtető Art’s Harmony Bt. számlaszámára)
  • Készpénzzel, bankkártyával, Szép kártyával (OTP, K&H, MKB) (személyesen a budapesti irodánkban)

Ha nincs olyan típusú bankkártyám, amilyet a honlapon feltüntettek, mi a teendőm?

A tutijegy.hu jegyértékesítő rendszerben csak a honlapon látható bankkártyákkal tud rendelni és fizetni. Törekedtünk arra, hogy sokak által elfogadott kártyákkal lehessen webáruházunkban vásárolni, ám ha mégsem rendelkezik ilyenekkel, családtagjai, munkatársai vagy barátai közül biztos tud valaki Önnek segíteni a rendelésben. Amennyiben nem ragaszkodik a bankkártyás fizetéshez, rendelését akár átutalással vagy készpénzzel is kiegyenlítheti.


Tudok-e utalvánnyal fizetni?

Irodánkban személyesen a következő utalványokkal tud fizetni:

Sodexho Pass Kultúra
Sodexho Pass Ajándék
Edenred Ticket Culture
Edenred Top Premium Ajándék
Edenred Ticket Sport
Le Chéque Déjeuner Kultúrcsekk
Cadhoc Sportcsekk
Cadhoc Ajándékcsekk


Hogy tudok kapcsolatba lépni a tutijegy.hu munkatársaival?

A tutijegy.hu honlapon található kapcsolatfelvételnél számos elérhetőséget talál. Ha bármilyen kérdése, kérése, javaslata vagy esetleg problémája lenne szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük értesítsen minket e-mailben, vagy központi telefonszámainkon, hogy mihamarabb felvehessük Önnel a kapcsolatot.

info@tutijegy.hu
06-1- 216-3671, 0620-318-6389


Mivel cégüknél sokféle fizetési lehetőség van, postai utánvéttel is kifizethetem a jegyeket?

A jegyvásárlás webáruházunkban postai utánvéttel nem lehetséges. Kérjük, válasszon a többi fizetési lehetőség közül.


E-mail-ben is elküldhetem jegyrendelésemet?

Igen, bár webáruházunkban arra bátorítunk mindenkit, hogy szolgáltatásainkat honlapunkon keresztül vegye igénybe. Rendszerünk biztonságosan kezeli az Ön személyes adatait, így azt javasoljuk, hogy csak kézpénzes fizetésnél rendeljen e-mailben, mert így elkerülhető adatainak esetleges illetéktelen felhasználása.

Mikor tudom személyesen átvenni a megrendelt jegyeimet?

A webáruházunkban vásárolt és kifizetett jegyeket irodánkban (nyitvatartási időben, előzetes bejelentkezés után) bármikor át lehet venni. Amennyiben a helyszínen szeretné azokat megkapni, a program kezdete előtt legkésőbb 30 perccel célszerű átvenni a jegyeket a pénztárban.

Hogyan tudok ajánlatot kérni olyan programokra, amik nem szerepelnek a kínálatban?

Az Ajánlatkérési űrlap és az adatok kitöltésével és elküldésével bekerül adatbázisunkba. Ha megrendelni kívánt jegy kapható nálunk, akkor a megadott e-mail címre elküldjük az Ön által kért jegy pontos adatait. Kérjük jelezni a kívánt fizetési módot, a jegyigénylés visszaigazolásakor ennek megfelelően adjuk meg a fizetéshez szükséges információkat. Fizetni lehet: Átutalással, hitelkártyával, vagy az irodánkban készpénzben és bankkártyával.


Mi a teendőm, ha megvettem már a jegyem, de elmarad, vagy változik az előadás időpontja?

Irodánknak nem áll módjában eladott jegyet visszaváltani vagy kicserélni. Minden ilyen esetben a szervezők döntenek. Vagy visszaváltatják a jegyet és visszafizetik a jegy árát vagy egy másik időpontban megtartják az adott előadást, amelyre érvényesek a megváltott jegyek. A jegyeket vagy a szervezőknél, vagy ha a szervezők kérik, akkor az irodánkban tudják visszaváltani adott időpontig, melyet a szervezők határoznak meg. A teendőkről irodánktól értesítő e-mailt kapnak.


Hogy tudok Tutijegy Ajándékutalványt venni és fizetni?

1. lépés: Eldönti, hogy önállóan letölthető utalványt vagy exkluzív kivitelezésű utalványt vásárol. Kiválasztja az Önnek megfelelő névértéket, ez lehet 3000, 5000 vagy 10.000 Ft-os.
 
2. lépés: A pénztár gombra kattint.
 
3. lépés: Beállíthatja a szállítási címet.
 
4. lépés: A szállítási módok közül kiválaszthatja az Önnek legmegfelelőbbet.
 
5. lépés: Amennyiben egyéni kívánsága van, feltüntetheti azt a Megjegyzések rovatban. Kérjük, itt közölje, ha az exkluzív formátumú ajándékutalványra személyre szóló ajánlást, köszönetet vagy egyéb szöveget kér.
 
6. lépés: A fizetési eljárás kezdetén beállíthat különböző számlázási és szállítási címet is.
 
7. lépés: Igény szerint kiválaszthatja a fizetési módot is.
 
8. lépés: A rendelés megerősítésekor részletesen ellenőrizheti az eddig megadott összes adatot.
 
9. lépés: Amennyiben mindent megfelelőnek talál és elfogadja, rövid időn belül minden megadott részletet tartalmazó e-mail-t kap a megrendeléséről. Amennyiben az utalvány rendeléséről e-mailben nem kap visszaigazolást, úgy rendelése sikertelen volt.
 
10. lépés: Az ajándékutalvány feldolgozásának/állapotának változásáról kaphat e-mail-t, vagy rendelését módosíthatja, esetleg törölheti is.
 
11. lépés: Amennyiben a rendelése sikeres volt és kezelési költség mentesen kifizette az ellenértéket, munkatársunktól kap egy utalványt e-mailben a személyre szóló kóddal, amit majd kinyomtathat. A kinyomtatott utalványt beválthatja az Ön által kiválasztott programokra szóló jegyekre.

Mi történik akkor, ha nem kapok visszaigazoló email-t az ajándékutalvány rendelésemről?

Az utalvány rendeléséről a rendszer azonnal visszaigazoló email-t küld. Amennyiben rendelésének visszaigazolása a leadástól számított 6 órán belül nem érkezik meg, kérjük, lépjen kapcsolatba munkatársunkkal az info@tutijegy.hu">info@tutijegy.hu címen, azért hogy a problémát mihamarabb orvosolni tudjuk.

A rendelésem lemondható?

Rendelését a Kapcsolatfelvételnél található E-mail címeken vagy telefonon tudja módosítani vagy lemondani.

A megrendelt Ajándékutalvány hogyan jut el hozzám?
Az általános formátumú utalványt Ön tölti le és nyomtatja ki saját kezűleg. A megtervezett formában igényelt ajándékutalványt az alábbi módokon veheti át:
 
1.) Az irodánkban személyesen átvéve (Budapesten, 2-14 nappal a program kezdete előtt)
2.) GLS csomagküldő szolgálattal (Kiszállítás az ország egész területén 2-3 nap alatt)
 

Hogy tudom az Ajándékutalványt kifizetni? Kártyával vagy átutalással?

Az általunk forgalmazott utalványok ellenértékét, online/telefonos/személyes megrendelés után, de a letöltés illetve a kézhez vétel előtt – tehát előre – kell kiegyenlíteni. A megrendelt utalványok kifizetése történhet:
  • Hitelkártyával (a PayPal hivatalos felületén keresztül)
  • Átutalással (a tutijegy.hu oldalt működtető Art’s Harmony Bt. számlaszámára)
  • Készpénzzel, bankkártyával, Szép kártyával (OTP, K&H, MKB), 
    • Hitelkártyával (a PayPal hivatalos felületén keresztül)
    • Átutalással (a tutijegy.hu oldalt működtető Art’s Harmony Bt. számlaszámára)
    • Készpénzzel, bankkártyával, Szép kártyával (OTP, K&H, MKB), utalvánnyal (Cadhoc: Kultúra, Cadhoc +, Sodexho: Ajándék, Kultúra, Hajrá utalvány (Sport), Edenred: Ajándék, Kultúra, Sport) (személyesen a budapesti irodánkban) (személyesen a budapesti irodánkban)

Ha nincs olyan típusú bankkártyám, amilyet a honlapon feltüntettek, mi a teendőm?
 
A tutijegy.hu értékesítő rendszerben csak a honlapon látható bankkártyákkal tud rendelni és fizetni. Törekedtünk arra, hogy sokak által elfogadott kártyákkal lehessen webáruházunkban vásárolni, ám ha mégsem rendelkezik ilyenekkel, családtagjai, munkatársai vagy barátai közül biztos tud valaki Önnek segíteni a rendelésben. Amennyiben nem ragaszkodik a bankkártyás fizetéshez, rendelését akár átutalással vagy készpénzzel is kiegyenlítheti.

Hogy tudok kapcsolatba lépni a tutijegy.hu munkatársaival?

A tutijegy.hu honlapon található kapcsolatfelvételnél számos elérhetőséget talál. Ha bármilyen kérdése, kérése, javaslata vagy esetleg problémája lenne szolgáltatásunkkal kapcsolatban, kérjük értesítsen minket e-mailben, vagy központi telefonszámainkon, hogy mihamarabb felvehessük Önnel a kapcsolatot.
 
info@tutijegy.hu
06-1- 216-3671, 0620-318-6389

E-mail-ben is elküldhetem az Ajándékutalvány rendelésemet?

Igen, bár webáruházunkban arra bátorítunk mindenkit, hogy szolgáltatásainkat honlapunkon keresztül vegye igénybe. Rendszerünk biztonságosan kezeli az Ön személyes adatait, így azt javasoljuk, hogy csak kézpénzes fizetésnél rendeljen e-mailben, mert így elkerülhető adatainak esetleges illetéktelen felhasználása.

Mikor tudom személyesen átvenni a megrendelt Ajándékutalványt?

A webáruházunkban vásárolt és kifizetett Ajándékutalványokat irodánkban (nyitvatartási időben, előzetes bejelentkezés után) bármikor át lehet venni.

Elvész az utalvány, ha nem használtam fel 2012. december 31-ig?

Az érvényességi idő lejárta előtt az utalvány kicserélhető későbbi lejáratú utalványra, így a vásárlási összeg megmarad, nem vész el attól, ha az adott évben nem kerül levásárlásra.


Nem juthatnak-e az adataim illetéktelen kezekbe?

Az Eladó az on-line vásárlás folytán a birtokába került adatokat bizalmasan kezeli, kizárólag a rendelések teljesítéséhez használja fel, harmadik személynek semmilyen formában nem adja azokat tovább.

A hitelkártyás fizetés során a fizetés a PayPal rendszerben történik, a megadott bankkártya adatokat a jegyiroda sem kapja meg, csak visszaigazolást kap a fizetés eredményességéről. A Paypal rendszer a világ egyik legbiztonságosabb, legnagyobb nemzetközi on-line fizetési rendszere, a fizetés biztonságáért saját maga felel.

Kosár

 x 
A kosár üres

Feliratkozás hírlevélre

otp szep kartya elfogadohely

szep mkb2

kh szepkartya

Erzsebet Utalvany logo160

Ticket Culture Sport

logo-edenred